Greystones

Idag har jag, Mirja, Marcus, Kenny, Mattias, Johan och Sören varit på utflykt till Greystones söder om dublin.
Det var riktigt härligt! Vi var ute och promenerade i byn och längs stranden.
Sen kom Marcus och Kenny på att de skulle bada i det iskalla vattet, och det gjorde de :)
Så medan vi andra stod och skrattade så vi grät hoppade de i vattnet i bara underkläderna.

Sedan gick vi till en mysig irländsk pub och åt en dig middag och drack en öl.

Här blommar tussilago, maskrosor, påskliljor och körsbärsträden, det är fantastiskt vackert!

Jag måste även passa på att tacka min underbara vän Marie, som efter mina ledsna inlägg på facebook om en tråkig fjäderlös påsk, skickade mig påskfjädrar! Tack så mycket Marie!

Efter en hel dags promenerande så är jag väldigt trött nu och ska nog gå och lägga mig snart.

God natt från ett härligt vårigt Dublin

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var så lite så! Bara glad att du blev glad :) Kram

2010-04-04 @ 18:59:40
URL: http://ermafla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0