Update

Nu är Robert här igen, det är superhärligt!
I tisdags var vi och kollade på en lägenhet igen, men den var RIKTIGT sunkig och inte alls något trevlig. Mörk, orenoverad och smutsig..
På måndag ska vi gå och titta på ett hus som vi hoppas mycket på, det har en trädgård och en inglasad veranda på baksidan. Så nice på sommaren att kunna sitta dr ute och äta frukost och sen gå ut på gräsmattan och lägga sig och läsa en trevlig bok i solen. I hope!

Igår var vi på puben The Thirsty Bull och drack någon öl och åt god mat, Hamburgare och BBQ Ribs, mums!

I morse blev det lite stressigt, utan att tänka mig för så ställde jag klockan som vanligt och fick stressa som en dåre för att hinna iväg till jobbet i tid.
Vi ska nämligen åka på en weekend trip idag efter jobbet, och jag hade inte packat klart..
Det är Robert, Jag, Mirja och Esa som ska hyra en bil och kuska runt landet på en liten weekend. Vi tänkte åka till västkusten och titta på Cliffs of Moher, lite grottor och Galway. Men vi har inget bokat förutom bilen så vi tar det som det kommer.

Solen skiner och det börjar bli varmt ute nu, jag längtar tills arbetsdagen är slut så att vi kan åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0