Vulkanen

Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag var glad över ett vulkanutbrott, men gud så glad jag blev när Robert inte kunde åka hem i tisdags utan fick vara kvar tills igår :)

Men jag har sovit väldigt lite hela veckan, vi har haft det så härligt att jag inte har velat gå och lägga mig. Så igår när Robert hade åkt innan jag kom hem från jobbet tänkte jag lägga mig tidigt och sova ut ordentligt. Men jag hann knappt hem så ringde Mirja och övertalade mig att det var dax att kliva upp ur soffan igen och följa med in till stan och äta koreanskt igen. Efter lite funderande så vann hungrigheten över över tröttheten och jag följde med.
Det slutade med att jag inte var i säng förän 23.30. Vilket inte är katastrofsent, men när man ska kliva upp klockan 5 så saknas det några timmar sömn. Så idag har jag varit som en sömngångare hela dagen och när jag kom hem somnade jag på soffan efter mindre än fem minuter. Jag vaknade av att Jan kom hem klockan sju.
Så nu sitter jag och surfar lite och lyssnar på The Dubliners.
Lyssna på deras låt Lord of the dance. Man blir VÄLDIGT glad av den låten (och de flesta andra av The Dubliners låtar).

Men nu ska jag kliva in i duschen och sen lockar sängen igen.
Imorgon blir det Zoo för hela slanten, så vi håller tummarna för sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0