fnittrig

I onsdags blev det drinkar på Hard rock cafe med Mimmi och Elena! Det blev fyra drinkar, det är svårt att låta bli då de kostar 5 € Styck :) Lagom för att vara fnittrig men inte för mycket för att bli bakis till jobbet dagen efter :)

I torsdags blev det lite sent för då blev jag bjuden på middag och vin hos Elina, hon bor i en RIKTIGT fin lägenhet som har ett helt perfekt läge för henne, 5 minuter till hennes jobb. Helt perfekt! Så jag kom inte hem förän 22.30 så igår var jag lite trött på jobbet..

Jag har även lyckats bli förkyld igen, suck.. Men det är bra att det kom nu så jag har tid att vila upp mig!
Igår var jag och Elena ut på stan efter jobbet och köpte resväska och grejjer till hennes hemresa imorgon. De ska hem på två veckors semester.

Nu ska jag bli bjuden på middag hos Tina och sen ska vi gå på bio, på Knight and Day. Så jag hoppas att den är lika bra som den verkar på reklamen.

Dax att göra sig iordning så jag hinner till Tina innan middagen är klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0