Vi hade en RIKTIGT roligt kväll!

Shreck 4 var också en bra film, men inte alls lika bra som toy story 3!

Jag har även provat en spöktur runt dublin. Det var en promenad tur så man fick även röra lite på sig, mycket intressant och spännande men inte så väldigt hemskt. Innan det så var jag på after work med Mimmi, Darren, Elena och Peter så man hann ju bli lite lullig också :D

Förra lördagen var det middag och ännu mer bio, Inception! Mycket bra film den vill jag verkligen rekommendera!
Och på söndagen var det Twilight Eclipse dax! Men den filmen var inte alls lika bra som de tidigare twilight filmerna, men ändå mycket bättre än många andra filmer jag sett på senaste.

Men förra veckan blev det ingen bio alls. Då blev det drinkar med Elena och Mimmi på tisdagen, vi var på Woolshed och provade deras drinkar som de serverar i Pitchers (kannor).. :)
På onsdagen var jag och Elina (inte Elena denna gång) ut och åt middag på ett väldigt fint ställe.

Och i torsdags så kom Anna Dencker på besök! Så på torsdagkvällen var vi ut och åt och jag visade henne runt i Temple bar.
I fredags jobbade jag bara halvdag så vi hann med shopping också. Och på kvällen var det leavingpint för Johan Sandberg, Felix och Erik som åkte tilbaka till Sverige igen och lämnade oss alla här att sakna dom.
Men själva leaving pinten och middagen var väldigt trevligt så vi blev kvar på den Koreanska restaurangen ända till de stängde och sedan gick vi och dansade. Vi hade en RIKTIGT roligt kväll!

I lördags var vi ute på lite sightseeing och på kvällen gick vi en sväng och tittade förbi på Darrens födelsedagskalas. Men två nätter på raken och mycket hög musik blev för mycket så vi återvände hem.

I söndags gick vi till Museum of Modern Art, men det var lite långt att promenera så vi hann inte vara där så länge innan de stängde :) Och på kvällen skulle vi ut och prova att äta på YO SUSHI, men vi var för sena till det också så de hade hunnit stänga..
Men dit MÅSTE jag gå en annan gång! De har ett rullband där all sushi snurrar runt och åker förbi borden så det är bara att plocka och äta det man vill ha! Sedan betalar man för antalet och färgerna på tallrikarna man har tagit.

Igår åkte Anna hem igen så jag hyrde film och vilade ut efter jobbet. Det blev The Machinist - som jag visst hade sett tidigare- och Drag me to hell. Som faktiskt var en helt okej skräckfilm.

Ikväll så blir det två nya filmer (de har hyr 4 filmer i 4 nätter för 5€) så då blir det A Haunting in conneticut och En geishas memoarer. Får bara hoppas att jag inte somnar till någon av de, det gjorde jag igår till The Machinist :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0