Framme

Nu är jag framme och installerad i ett soligt och "varmt" Dublin. Det är som det är i slutet av April eller början på Maj hemma. Det börjar komma upp lökar ur marken och solen värmer när den är framme :)

Resan gick bra och min rumskamrat är jättetrevlig! Han har visat mig runt och tagit väl hand om mig så att jag ska trivas bra och känna mig välkommen. Han visade mig till köpcentrat, och vad mer kan man begära :)

Men eftersom min dag började i morse 04.30 så tänker jag göra mig en tidig kväll ikväll.
Jag har varit och handlat mat och cider på kvartersaffären så nu blir det tack och godnatt för mig!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du bloggar om ditt äventyr=) Den ska bli rolig att följa! Hoppas att resan gick bra och att du kommer att trivas! Är det snö där?=)

Kraam Anneli

2010-02-18 @ 19:41:43
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Anneli

Kul att du bloggar om ditt äventyr=) Den ska bli rolig att följa! Hoppas att resan gick bra och att du kommer att trivas! Är det snö där?=)

Kraam Anneli

2010-02-18 @ 19:41:52
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Irland är riktigt gott att resa i. Hoppas du trivs därborta :)

2010-02-18 @ 22:54:49
Postat av: Therese

Nej här är det ingen snö, det är grönt och soligt :) Väldigt skönt faktiskt, jag hörde att det närmade sig minus 20 hemma och här är det runt nollan, som riktig vår!

2010-02-19 @ 10:15:41
Postat av: Anette Järvegård

Hej Therese! Vad kul att få följa ditt äventyr via bloggen. Det låter ju bra än så länge med rumskamraten osv. När börjar du jobbet?

Kram Anette

2010-02-19 @ 14:03:45
Postat av: Karin Tronde

Hallo där!



Hoppas du hittar till jobbet och sedan hittar hem igen.

Jag kommer att titta till dej på bloggen så jag hoppas du lägger ut allt du hittar på.

Ha det riktigt bra

Kram Karin

2010-02-19 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0