Lördag

Gud vad roligt det var igår! Vi var ute och rumlade runt i staden, jag och Elina. Först åt vi middag på TGI Fridays och drack en STOR drink. Sedan gick vi vidare till Dandelion Café och Bar som låg alldeles vägg i vägg. Det var ett fint och elegant ställe men drinkarna var ändå helt ok i pris. Sen blev det en lite längre promenad, men vi måste ha gått lite fel för stället som vi letade efter var inte där :) Istället sprang vi på en annan nattklubb som var ganska tom när vi kom dit men snart fylldes till bristningsgränsen. Det var riktigt kul att äntligen vara ute och dansa igen på ett kul ställe :) Hittills har vi bara lyckats hitta bra ställen att äta och dricka på, det känns riktigt bra :) Idag har jag däremot mest legat hemma och hållit mig om huvudet, för mycket rödvin.. Jag har varit in till Blanchardstown shopping center för att handla mat. Och då tittade jag in på Pennys också. Det är en väldigt bra affär för allt är fantastiskt billigt där. Jag hittade en bra arbetskjol för €6 och det har jag letat länge efter, men ingen har passat bra. Ett riktigt fynd! Nu har jag kikat på filmen Nanny McPhee, en RIKTIGT bra film! Ska snart gå ner igen och äta en Aero Mint chokladbit, nu när jag faktiskt har orkat gå och handla! // Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

TGI Fridays, mall, Pennys, Aero choklad... You're living it girl!! :)

2010-04-03 @ 09:16:15
URL: http://ermafla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0