Toy Story 3

Nu ska jag snart iväg och titta på Toy Story 3 i 3D!
Det är jag, Sara och Michael som ska iväg och kika. Jag är sååå glad att jag har hittat någon som vill gå och se denna typ av filmer :)

Robert var underbar på fredagen innan vi åkte från Dublin och hem till Sverige på semester. Då var vi på en riverdance föreställning! Vi var båda lite fundersamma på hur de skulle lyckas med två akter med Riverdance, Robert var VÄLDIGT fundersam på hur han skulle stå ut :)
Men de var riktigt duktiga och fick till det riktigt bra med inte bara riverdance utan också andra sorters dans och en handling i uppträdandet. Det var så roligt för vi båda två var riktigt glatt överraskade att de hade lyckats så bra! Speciellt den andra akten var härlig med mycket glad dans och humor!

Imorgon eller på onsdag ska jag försöka få tag på biljetter till Keith Barry. Mirja har varit och sett honom tillsammans med sin moster och de tyckte att han var fantastiskt bra. Han ska tydligen vara typ som Henrik Fexeus. Så jag hoppas att det finns några biljetter kvar! Han ska ha uppträdanden fram till Söndag, men i helgen var det slutsålt på alla föreställningar.

Jag har börjat min nya tjänst på riktigt idag, det har varit lugnt - eftersom så många är på semester - men det var mycket roligt! Så jag tror att jag har valt helt rätt! Problemet är väl att om det är många som ringer så måste vi hoppa in och ta samtal också.. så det kan bli mycket att göra när alla börjar komma tillbaka igen från sina semestrar.

Nu är det dags att gå på BIO! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0