Vardag

Nu börjar jag känna mig som att det faktiskt är vardag här ibland :)
Vi har kommit in i arbetet och vår nya lägenhet, mathandling och lördagsutflykter. det är riktigt trevligt faktiskt.

Men nu när mirjas pappa är här en vecka så kommer vi bli tjocka :) Vi fick så god mat igår så det var helt fantastiskt! Underbar potatissallad som nu är min favorit! Mirja kan receptet så jag ska öva någon gång så blir det mycket sånt i sommar :)

Ikväll ska jag och Tina mysa och så ska jag sova över där. En liten tjej tisdag och så får Mirja vara själv med pappsen.

På söndag kommer Martina, jag längtar!!! Det ska bli så roligt att träffa henne igen! Och så är det bara nio dagar kvar nu tills Robert kommer! Sen blir det fem underbara veckor tillsammans! Varav tre hemma i Sverige men bara 1,5 i Östersund. Mamma har valt att vi ska vara där mest :)

Det har även varit helt sanslöst mycket att göra på jobbet igår och idag, först nu har man en möjlighet att ta ett andetag :)

Nemen, appropå det så ringer det såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0