Åter igen

Så där ja, nu har jag äntligen fått en ny underbar liten dator av Robert. Den är hur liten och söt som helst och fungerar helt felfritt. Jag ska gå och köpa något fint klistermärke att pimpa den med!

Förutom det så har det hänt massor med kul sedan jag sist skrev här.
En hel del pubar har besökts och speciellt nu i veckan när Robert har varit här :)
Vi var även och kollade på The Guinness Store House och provade Guinness (blä!).
Det var en helt underbar vecka nu när Robert har varit här! Många kramar och pussar blev det :)

På jobbet går det sakta men säkert framåt och jag har lärt känna många väldigt trevliga människor här som jag har väldigt mycket roligt med.

Jag har varit och sett på både Alice in wonderland och Avatar i 3D nu, mycket bra uppfinning det där med 3D. Men i helgen ska vi vara old school och se på Shutter Island, i 2D.

Vi har även planerat att gå till Phoenix park och eventuellt kika på Zoo:et som ligger där, om vädret tillåter *peppar peppar*. Phoenix park är en enormt stor park med en massa djur och fina ströv-områden.

Mirja hittade en "trevlig" sida med lite mindre snälla horoskop, så här kommer mitt:

Vågen (23 September - 22 Oktober)
Du är den artistiska typen och har svårt att handskas med verkligheten. Om du är man är du förmodligen homosexuell. Chanser till anställning och vinster är lika med noll. De flesta kvinnliga Vågar är horor. Alla Vågar dör av könssjukdomar.

Än så länge är det som tur är bara en sak som stämmer: Jag vinner aldrig något :)

Jaa, jag har nog missat det mesta av det jag hade tänkt skriva, men jag kanske kommer på det senare. Isåfall så återkommer jag.

Men nu kommer det bli många fler inlägg, när jag har dator igen.
Och om ni har tur så blir det lite bilder också :)

// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0