Betnér

Ikväll ska jag få se Magnus Betnér och tre andra komiker på The Woolshed här i Dublin! Det är iofs säkert inte lika bra som hans show som jag missade då jag flyttade hit, men endå :)
Jag är glad att jag iallafall får en möjlighet att se honom!

Imorgon ska jag och Mirja äta kinamat och snacka en massa tjejsnack, så ska jag sova över där för en riktig tjejkväll :)

Idag tog jag mina första egna samtal och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Och bättre än vad mina härliga kollegor har varnat mig för :)

Idag har vi haft riktigt Irlandsväder, för första gången sedan jag kom hit. Det var så mörkt och blött när jag klev upp i morse att jag höll på att krypa ner i sängen igen. Men nu har det spruckit upp så nu ska jag iväg och träffa grabbarna och gå iväg till The Woolshed.

// Therese

Kommentarer
Postat av: Marie

"The Woolshed"... det låter så himla mysigt tycker jag!! :)

2010-03-31 @ 19:33:54
URL: http://ermafla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0