Inget

Vi har fortfarande training på jobbet och det är ostrukturerat och uttröttande. Men jag hoppas att vi lär oss en del så att det inte blir så skrämmande när vi ska ta börja ta samtal. Så hoppas jag även att vi inte kommer måsta göra det nästa vecka, men jag tror att det kan börja vara dax.. När jag var på affären och handlade middags mat idag så köpte jag även 4 olika öl som Robert ska få smaka när han kommer hit mycket roliga öl som jag inte tror finns i Sverige. En känner jag dock igen men jag tror att det är från när jag jobbade på Threashers i England. Ikväll ska några från jobbet ut och dricka öl men jag känner mig så trött att jag stannade hemma. Jag somnade på soffan vid 18.30 och vaknade för en halvtimme sedan av att Jan kom hem :) Så nu blir det till att kika lite på en film och gissningsvis somna om, men i sängen denna gång. Imorgon ska jag och Mirja shoppa lite i Blanchardstown. Jag ska visa henne butikerna och se vad vi kan hitta för roligt. Så allt är bra här på den gröna ön, jag trivs och gillar verkligen vädret än så länge. Och det trodde jag aldrig att jag skulle säga :) // Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0