Förkyld..

Jag har blivit förkyld..

Har varit hemma igår och idag. Jag har sovit, druckit te, sovit, druckit echinea, sovit.. jaa ni förstår kanske :)

I helgen var det så fantastiskt väder! I lördags var vi till Howth och solade och i söndags åkte vi till phonix park och hade picknick och solade. Det var en riktigt härlig helg!

Jo i lördags kväll hann vi med ett litet party här hemma också och sen gick vi ett kvarter bort och festade lite på Bull and Castle, mycket roligt. Speciellt som jag och Mattias kom på att vi skulle köpa ett piratsvärd till Mårten när vi var och handlade snacks och mer cider :)

Han är vå alldeles egna underhållning :D

Nu är det bara två veckor tills Robert kommer hit! Jag längtar så att jag håller på att bli tokig! Speciellt nu när jag känner mig nere och ensam och hemsk eftersom jag är förkyld.. Jag är bara glad att jag har Mirja som tar hand om mig :)

Nu är hon nere på mataffären och sen ska hon gå och hyra filmer till oss så vi har något att göra ikväll och i helgen.

Det blir en lugn helg utan utsvävningar eftersom hennes pappa kommer på söndag och jag fortfarande inte mår så bra.. Vi ska städa och fejja.

Så tyvärr så skjuter vi på vår inflyttningsfest tills vidare.. vi får se om den kanske blir framskjuten till efter jag har varit hemma. För det är inte så länge kvar tills dess!!!

Hemvarandet är också planerat. Först blir det besök i Alsike hos morbror, sedan blir det upp till mamma i Umeå och sedan åker vi hem. Eftersom mamma vill ha oss länge så blir det lite ont om tid för alla hemma, men det får ni stå ut med :)

Vi ska även åka till stugan medan vi är hemma, åka dit och bara vila upp oss och träffa pappa och Lena.

Sedan åker vi tillbaka till Stockholm sista helgen eftersom mina flyg inte gick så passande.. så vi åker ner på fredagen och hälsar troligtvis på Håkan om han är hemma då.

Sen går mitt flyg 10.20 på söndagens morgon och sen är det tillbaka till jobbet och allvaret igen :)

Inte för att jag vill påstå att jag känner så mycket allvar när jag är här.. Jobbet är okej och kompisarna är underbara, det är ni som gör min vistelse här så härlig!!!

 

Kramar // Therese


Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig stackarn! Kram!

2010-05-26 @ 19:53:55
URL: http://ermafla.wordpress.com
Postat av: Mia

Terrores!! Hoppas förkylningen är bättre och att du har det uuuunderbaart! :) Alltså, jag har sagt till mannen att jag gärna vill åka till Irland nån gång, och då hade ju jag tänkt (även om ni inte vill, du och Råbart haha) att ni skulle få äran att guida oss moahaha! En sån där mys-weekend ;) Nej men skämt o sido, hoppas allt är bra med dig :) Länge sen vi sågs nu allihopa!! Mindre underbart :/ Men jag hoppas vi syns snart iaf!! :) Stor kraam på dig!

2010-06-01 @ 12:45:51
URL: http://herrochfruolsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Det vore ju SUUUUUPER kul om ni gjorde det! Det vill vi jättegärna! Självklart måste ni göra det!

jag kommer hem ett par veckor i sommar så då hinner vi ses :)

Kramaar!

2010-06-01 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0