Regnskog

Fy vad blött det är! Det är så fuktigt i luften att jag är blöt när jag kommer till jobbet utan att det regnar..
Igår däremot så regnade det på morgonen, jag var så blöt att jag hade varit torrare om jag hade stått i duschen!

Men det är varmt, sååå varmt. Det känns som att det ska åska, men det gör det inte.
Och eftersom allt är grönt och blommorna blommar så känns det som att vara i en regnskog :)

Så trots att jag sitter och är blöt på jobbet på dagarna så är det härligt annorlunda och lite skumt.

Vi har varit och kikat på lite fler lägenheter, men ingen har varit riktigt bra. Igår sökte vi ett hus, men det var redan uthyrt.. Men det var säkert jättefult och låg i ett hemskt område ändå... ;)

På lördag blir det utflykt igen, och som vädret ser ut så blir vi nog kvar i stan. Isåfall ska vi åka till Trinity college och sen ska vi gå på vaxmuseum!

Nee nu är det väl dax att börja jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0