Vilken bra söndag

Tänk, när jag vaknade i morse så trodde jag inte att min dag skulle fyllas med så många underbara guldkorn!

Det började med en skypedate med min älskling och fortsatte med att mamma gärna vill att jag ska stanna hela min semester hos henne :)
Sedan kom jag på att jag hade köpt färska hallon som låg i kylen och väntade på att bli uppätna. De var riktigt goda och saftiga trädgårdshallon, mums!

Så bara genom att öppna kylskåpet insåg jag att jag inte behövde laga middag eftersom jag hade hälften av min goda sallad kvar i kylen sedan middagen igår.

Och precis när middagen var avklarad så ringde min älskling och ville bara slö-prata om allt möjligt, och vi kom fram till att vi nog kan stanna hos mamma några dagar extra :)

Och mitt bland allt detta bra så har jag bara suttit och tittat på tv serier och myst.

En underbar söndag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det kommer att bli en bra sommar :)

2010-05-02 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0